Pages - Menu

2013年8月29日 星期四

奇妙的胎動

奇妙的胎動

其實早於 10 weeks 時我已感到胎動
不過很微弱, 不是天天有
有時好似腸郁咁
唔知係bb 定腸郁

20 weeks 時
豆豆真係開始很活躍啦
日 日都郁

佢日 日郁我都感到實在 d
知道肚內真係有個 bb 係度

由5月至現在 進入穩定期既21週了,
每次看超聲波都很開心
真係感到自已在夢中, 同很幸福

自問我同衰人2個, 2次大肚都很神奇
沒有精心預備, 天就賜了給我們
13年前, 天賜了衰衰給我同衰人

13年後, 天賜了豆豆給我們
仲要無驚無險的過了隱定期
等多 4個月, 就可以同豆豆見面

我真係要知足, 好好珍惜,
教養天賜的2份大禮物

豆豆呢, 有時佢一郁, 我就同佢講野
早上佢一郁, 我就話早晨啦
你起左身啦haha

晚上我去完 toilet,
佢又郁
我就話你都醒左呀
再睡過啦, haha

很得意的胎動........

沒有留言:

張貼留言