Pages - Menu

2013年7月9日 星期二

妊娠糖尿


妊娠糖尿


自從有左後, 個人真係異常的倦
之前以為因為年紀大了, 身體負荷大了

原來一直擔心的問題出現左
倪醫生很奇怪, 開始知有了 bb 已叫我去驗血糖
即飲糖水測試
生衰衰時都有飲過, 不過係很後期
唔係咁早期
咁佢叫去驗 都 照去驗啦

先空肚抽血, 之後飲一杯超甜的糖水
我捱了10分鐘先飲完
之後再抽多一次血



2日後, 結果 fail 左
我都很意外呀,
我媽媽係有糖尿
但我3月body check 時無話我有糖尿的
真係有左bb 之後影響左 血糖


之後 果 7個月 , 要見營養師跟餐單食野
仲要介口
好似仲要每日自已 吉手指驗 血糖
很慘呀

大致每人只可咁食:

1800卡路里既餐,睇下o唔ok~

早餐 - 兩片麥包,加隻蛋,加杯奶
小食- 梳打餅一包
午餐 - 半碗飯,大量菜,三兩肉
小食-梳打餅一包,一杯奶
晚餐-半碗飯,大量菜,三兩肉,清湯
消夜- 水果一份
一兩肉等於一隻打牌個d麻雀咁大,飯大約5湯匙,記得少糖少鹽少油,食飽行下




知道依7個月不易捱
點知仲要控制埋飲食
雖然我唔大食, 但我很為食
咩都想食, 今次真係很攞命
鳴鳴


知道有左已與我最愛 凍 檸茶遠離
轉左 熱 檸水, 一包糖
現在連糖都不能下了.




沒有留言:

張貼留言