Pages - Menu

2013年7月8日 星期一

我一直朝思夢想的.........


各位, 我要向大家分享........



我終於再做媽媽了

如果早幾年已看我blog 的朋友
都知我想再做媽媽很耐了

如果係女就最好
不過努力過, hea 過, 問過醫生
都係無出現

正當2013年, 我想放棄了
亦在我毫無心理預備下

我竟然做了 高齡 媽媽

知道後都真係很 驚 且喜
很多野擔心
很多野要改變, 安排

不過我第一時間真係要感謝神
真的深深感受到,

兒女是耶和華所賜的產業
所懷的胎
是耶和華給你的賞賜


一知道有左
我樣樣都擔心的性格就搞到我很worry

盼之後的, 要順順利利的生產出我的 寶貝呀

我同小b 都有很多關要過


A MOMENT IN MY TUMMY
A LIFETIME IN MY HEART



小B呀,
媽媽深信你這個時候可以係我肚內
真係超級奇妙,
我們有的這個 緣份
你一定要一直黏住媽媽呀
  我們一家人都等著你出生呢

7 則留言:

  1. 恭喜............

    回覆刪除
  2. 恭喜你, 真係好開心, 有13人同時發功一定會順順利利架!!

    回覆刪除
  3. 感謝主呀!小B一定會健健康康~
    DON'T WORRY TOO MUCH..
    你有大把嬤嬤,姑姑護鳳體
    開心做個快樂媽媽啦

    回覆刪除
  4. 恭喜! 如願! 放鬆.....上帝早已預備......一切自有神安排! (雖然我不是教徒)

    回覆刪除
  5. 嘩,真係要恭喜你呀....

    回覆刪除
  6. 恭喜你呀!要食多d野.

    回覆刪除
  7. 恭喜你呀,一定順順利利呀

    回覆刪除