Pages - Menu

2013年7月11日 星期四

回想13年前生衰衰時

回想13年前生衰衰時



生衰衰時都唔興BLOG, 所以都無記錄下來
等我用依稀的記憶想下先

衰衰係我放產假幾日後就見紅了
之後我就入院啦
從沒有入過 醫院既我, 其實很怕
唔知點形容
同衰人去KLN CITY食完入院前最後的晚餐
就入浸會了

登記完, 護士原來要幫你潟下
之後就不停的去TOILET, 同埋沖涼

全晚我都有少少痛, 但唔係好痛
早上 度時 只係 1-2度

9:30am 醫生看我, 之後佢幫我穿水
穿水後就開始大痛了
之後護士就 叫我入產房
我開始很怕, 不能控制的哭了
仲比護士丙我
話個個都係咁痛wor
快做媽媽仲哭...

入了去產房
佢比了笑氣我吸, 不過要自已用力吸果隻
我都無力吸了
之後佢轉左不停有的給我
我吸了一會就很暈

之後果 2-3小時就係痛同暈之間度過

其實我開得都算快
仲見護士不停打比醫生
我估我應開到差不多了

12:00時護士問我如真係頂唔順就打止痛針
我本唔想打的, 怕影響到bb
衰人怕我太辛苦, 叫護士幫我打
我係神志不清時打左都唔知呀

1:00pm 醫生終於到了
開始真係生b 啦
先綁住我隻腳
醫生叫我一大痛就用力
但果種痛係點都用唔到力的
真係痛到我每次都大叫

個個都叫我不要叫, side 力
但我唔叫真係頂唔順

護士開始催我
話咁樣 怕生唔到
我都很驚呀, 但我真係用唔到力

最後醫生叫我下一次用盡力
佢用吸管幫我吸 bb
咁我就用盡力一次唔叫,
醫生一吸
衰衰就出左生了

我立即鬆了一口氣
護士比衰衰我看
我真係無力看
只後就bb 出左去清潔
我就連針
都有少少痛呢

衰人就跟左b b 出去影相
直至我番房佢都無出現
原來佢食埋野先
你話佢幾嘆呀

就係咁, 衰衰就出左生了

細b 呢, 我唔想再捱果種痛了
今次會開刀生



















沒有留言:

張貼留言