Pages - Menu

2013年2月8日 星期五

2013 蘿蔔糕


2013 蘿蔔糕



今年仍然用李祥和的粘米粉同栗粉的組合
無用澄麵, 我覺得都已可成形了

今年買左7斤蘿蔔, 一包 600g的粘粉, 60g栗粉



今年用food processor 切絲, 唔駛5分鐘就搞掂


一半粗絲, 一半幼絲

用另一款刀, 原來可以連臘腸都碎哂
真係開心
切臘腸很辛苦呢

我沒有用冬菇, 只用了臘腸, 瑤柱, 蝦米, 臘肉
瑤柱, 蝦米要先蒸10分鐘

預備哂材料, 就可以開工了
先炒香臘腸, 臘腸會出油, 再用臘腸油炒香蝦米瑤柱



用番同一個 wok 炒 蘿蔔至軟身
如果有粗條的就要先炒粗條至林
最後先放幼條的

蘿蔔煮煮下會出水的
現在就要調味了
我用了胡椒粉, 鹽, 芝麻油, 少少壕油

用浸蝦米/瑤柱的水溝粉


搞至滑



之後下臘腸蝦米與蘿蔔同炒至入味


下粉醬至傑身


就可以放入盒內蒸了



蒸 45分鐘

出爐了


通常可放一星期
如果想放得耐些, 就不是放蔥花裝飾了
我只了芝麻

衰衰已急不及待的叫我煎比佢食
我都很緊張想嘗試


















沒有留言:

張貼留言